Op woensdag 23 mei zijn alle klanten van Exotic Green getrakteerd op een goedemorgen, ofwel GOODMORNING. Door de ludieke actie waarbij iedereen een symbolisch ontbijtje is aangeboden wordt de lancering van de nieuwe naam gevierd.

GOODMORNING is de nieuwe naam van Exotic Green Uitzendorganisatie BV. Als een van de eerste uitzendorganisaties is 11 jaar geleden gestart met het tewerkstellen van Poolse uitzendkrachten. Na deze succesvolle periode is besloten dat de organisatie toe is aan de volgende stap. Exotic Green is groot geworden in de tuinbouwsector maar al jaren bleek de groene naam niet meer de lading te dekken.

Op 23 mei 2012 is Exotic Green dan ook over gegaan op de nieuwe naam GOODMORNING. Met de naam GOODMORNING wordt bevestigd waar het Etten-Leurse bedrijf nog steeds voor staat, elke dag, elke morgen, kunt u rekenen op gemotiveerd, hard werkend personeel. Centraal hierbij staat de flexibiliteit die u gewend bent.

Onder de naam GOODMORNING zal in het najaar ook gestart worden met activiteiten op de Nederlandse uitzendmarkt. Door de groei en vraag met name in de vaktechnische functies is besloten dat ook hier een grotere meerwaarde kan worden geleverd. Met het koppelen van de activiteiten aan de Nederlandse uitzendmarkt wordt een nog breder pakket geboden. Hierdoor zal GOODMORNING in de toekomst totaalaanbieder worden voor alle personeelsvraagstukken.

Naast de Nederlandse activiteiten zullen de werkzaamheden van EU- payroll, het nevenbedrijf van Exotic Green worden geïntegreerd onder

GOODMORNING. Een logische aanvulling waarbij alle activiteiten, werving- en selectie, uitzenden-detacheren en payroll worden gebundeld. GOODMORNING is vanaf 23 mei 2012 de nieuwe naam, maar met vanzelfsprekend de vertrouwde gezichten binnen de organisatie, met John van der List als eigenaar. Wij wensen u een goedemorgen, ofwel GOODMORNING!

Bron: www.goodmorning.eu

Scheidend hoofdsponsor verandert naam in Goodmorning
Deel deze post:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *